sâmbătă, 30 octombrie 2010

Halloweenu' care este!





''Ba, K, unde dracu e Rebecca asta?''
''Nush ba, nu-i in spate la Kaufland?''
''Ba, lasa-ma-n in [aceste fragment a fost scos, din motive deontologice]! Nu e, ba. Unde pastele ma-sii in spate? Toti imi zisara asta!''
Bine, pa! Pentru 10 minute, la giratoriul de la kaufland, eu cu N, simtind orgasmic (si cand zic orgasmic, zic... orgasmic) senzatia de a fi traseista. Desigur, in inocenta noastra de a nu sti unde mama dracu e Rebecca, destinatia balului, eram ca niste caprioare, foarte sexy sau asa. :))
In fine, am ajuns, ne-au tras stampila. Intram...
Wooo!
I mean, woooooo!
(wooo, pentru ca nu ne asteptam la chiar atat de multa lume :|)
In fine, multa lume.
Am fost toti: pisicute, arabi, domni, ingerasi, vampiri, morticieni, harap-albi, spre miezul noptii, morti de beti, highisti, etc. Ritualuri (care nu s-au vazut), fum (de la frunzele arse in scrumiera de pe masa noastra), playback la karaoke :)) (cantam toti si nu se mai auzea vocea aluia-a fost shmecher, si acum sunt ragusita) si oameni happy (asta era si ideea!). Si multi!
PS1: Unii, pe langa personaje, ne-am mai costumat si in oameni.
PS2: Felicitari, all in all, oamenilor care s-au ocupat de chestia asta in toti astia 4 ani!