sâmbătă, 16 octombrie 2010

Hemoroizi la 12 noaptea

Nu stiu cum dracu am nimerit pe un site, la un dialog intre o pacienta si un doctor, intrerupti de alt pacient.
Am ras ca vaca 2 ore incontinuu.


Creatza (pacienta): sincer desi imi place mie frica sa mai fac sex anal ori de cate ori o fac apar hemoroizi la cateva zile care ma chinuiesc de numi mai vine sa fac sex anal,intradevar in fam mea e ereditar are si tata hemoroizi dar in fine are cineva aceeasi problema si poate sami de avreum sfat?*

Mr. Nick (doctor): Stimata d-na, Va este recomandata o consultatie la un medic proctolog. si bineinteles incetarea practicarii raporturilor sexuale anale (sexul anal nu este normal)

Piulitzul (cel care intervine): sunt avantaje si dezavantaje in sexul anal, dar ce este normal si anormal in SEX?

Mr. Nick: Domnule Piulitzu, din punctul meu de vedere, SEXUL este total anormal-doar DRAGOSTEA este normala!!

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Nu am comentarii.

Doar precizari.

*am folosit intocmai limbajul personajelor.

*nu, numele nu sunt imginare.

*CAT DE TARE????!